sobota, 31 października 2009

INNE

   Jeśli kanji jest za małe i niewyraźne skopiujcie i powiększcie w jakimś dokumencie.

私私私私私私私私(watashi) - ja
はヤンコバルスキです(Watashi wa Jan Kowalski desu.) - Nazywam się Jan Kowalski.
何何何何何何何何- nani/nan
あなたのなまえはですか?(Anata no namae wa nan desu ka?) - Jak masz na imię? 
かいますか?(Nani ka imasu ka?)- Czy jest tam ktoś/coś?
好き好き好き好き好き - suki
好きな色は何ですか?(Sukina iro wa nan desu ka?)- Jaki jest twój ulubiony kolor?
- haji
めまして.(Hajimemashite.) - Miło mi.
(まえ)/後ろ(うしろ) - z przodu(przed)/tyłu(za)

後ろ後ろ後ろ後ろ後ろ後ろ
としょかんはみせの前にあります. - Biblioteka jest przed sklepem. 
(うえ)/(した) - powyżej(nad)/ poniżej(pod)



イメージテレビあります. - Obraz jest nad telewizorem.
(なか) - wewnątrz, w środku
ボールは箱の中にあります. - Piłka jest wewnątrz pudełka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz